۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

حجت الاسلام شکریان:

پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی مورد توجه قرار نمی گیرد

پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی مورد توجه قرار نمی گیرد

بابل - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بنظر می رسد که هنوز اجرای پیوست فرهنگی در پروژه های عمرانی مورد توجه قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این درحالیست که برای پروژه های عمرانی بویژه طرح های بزرگ باید پیوست فرهنگی تعریف شود.

وی اظهار داشت: هر وزارتخانه ای در کنار اجرای پروژه های عمرانی باید به پیوست فرهنگی توجه کند، مثلا آیا در پروژه آزاد راه تهران شمال مقلوه پیوست فرهنگی مورد توجه قرار رفته است.

استمرار طرح هسته های فرهنگی

وی به طرح بوستان معرفت و هسته های فرهنگی اشاره و اضافه کرد: طرح هسته های فرهنگی در طول سال استمرار دارد و در هر شهری چند هسته فعال باقی ماند و فعالیت می کند ولی عمده فعالیت این طرح ها ویژه تابستان است.

حجت الاسلام شکریان، به جشنواره نشریات هسته های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این جشنواره هر ساله برگزار می شود.

دایر شدن 80 کتابخانه شبستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به طرح کتابخانه شبستان در مساجد اشاره و اضافه کرد: بر اساس سیاستها، در هر کجا که روحانی مستقر داریم، کتابخانه شبستان مساجد نیز دایر می شود.

وی افزود: در حال حاضر 80 روحانی مستقر در استان فعالیت می کنند و کتابخانه شبستان نیز فعال است و پشتیبانی لازم نیز صورت می گیرد.

وی یادآورشد: برای ایجاد کتابخانه ها در مساجد دیگر با مشکلات و تنگناهای مالی و اعتباری مواجه هستیم.

پذیرش حق غنی سازی دستاورد بزرگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به توافق ژنو اشاره و اضافه کرد: پذیرش حق غنی سازی انرژی هسته ای دستاورد بزرگی است و رفع تحریمهای ظالمانه نیز از دیگر توفیق هاست.

وی با بیان اینکه تحریمها علیه جمهوری اسلامی ترک برداشته است، گفت: همینکه اسرائیل این توافق را اشتباه تاریخی قلمداد می کند نشان می دهد که این توافق یک برگ برنده ای برای نظام بوده است. 

کد خبر 2187010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha